Thursday 7 June 2012

mise a jour..... / updates....

Bon, les vendanges termines.... je me disais que je doive vous mettre a la page..... Ca fait bien trop longtemps que je sois arrive en NZ et je n'ai pas vraiment mis de fotos. Alors on va faire un petit tour, d'accord?

Alors,arrive en Auckland en fevrier c'etait au moment du nouvel an Chinois et on a profite de la festivale des lanternes. Ensuite mon pere est arrive et on a ete recupere par ma cousine pour rentrer dans la famille. 

So, since the harvest is over.... I feel like I really owe you some updates. In fact, its been over 4 months that I've been in NZ and I've barely put a foto on here. So, let's do a little tour....

We arrived in Auckland in early february in time for Chinese New Year and so we got to see the lantern festival. Then my dad arrived and we were picked up by my cousin and taken back to meet The Family.

pretty tree lotuses




monkeh!
lunes


No comments:

Post a Comment